Skip to content
Generic filters
Exact matches only

روش های بازگرداندن کالا

 تعویض کالا

 در این حالت کالای تحویلی دقیقا مطابق با سفارش ثبت شده مشتری بوده  ولی بنا بر هر دلیلی مشتری  قصد تعویض آن را دارد؛

مشتریان  محترم تهرانی؛ چنانچه قصد تعویض کالای دریافتی خود را دارند ، می بایست  کالای جدید مورد نظر خود را از طریق سایت ثبت نموده و در قسمت توضیحات قید نمایند که قصد تعویض کالا را دارند. سپس همکاران ما با مراجعه به درب منزل شما، ضمن  تحویل سفارش جدید و تسویه هزینه آن، کالای قبلی که خواهان تعویض آن هستید را دریافت می کنند. پس از دریافت کالا توسط نی نی بازار و انجام بررسی های لازم، مبلغ آن حداکثر ظرف 5 روز کاری آینده به حساب شما واریز خواهد شد.

تعویض برای شهر تهران بدون هزینه پیک و کاملا رایگان می باشد.

سایر مشتریان عزیزشهرستان؛ چنانچه قصد تعویض کالای دریافتی خود را دارند، می بایست محصول جدید مورد نظرشان را از طریق سایت ثبت و اقدام به تسویه آنلاین آن از طریق درگاه بانک نمایند. سپس محصولی که خواهان تعویض آن هستند را از طریق پست به نشانی (تهران – خیابان انقلاب – خیابان بهار جنوبی – برج بهار – واحد ۲۱۰ – کد پستی: 6561635618) ارسال نمایید.

 

پس از دریافت کالا توسط نی نی بازار و انجام بررسی های لازم، حداکثر ظرف 5روز کاری وجه به حساب شما واریز خواهد شد.


 بازگرداندن کالا در صورت …

  • مغایرت ظاهری یا فنی  کالای دریافتی با اطلاعات درج شده در سایت

اگر مشخصات کالای دریافتی شما، با اطلاعات و توضیحات درج شده در وبسایت نی نی بازار مغایرت داشته باشد، می توانید کالا را مرجوع کرده و هزینه آن تماما برای شما برگشت داده خواهد شد.

***وجود مغایرت باید حداکثر تا 72ساعت پس از دریافت کالا از طریق تماس با پشتیبانی (تلفن یا تلگرام درج در سایت) اطلاع داده شود. در این حالت هزینه پیک و یا پست برای بازگرداندن کالا، بر عهده فروشگاه می باشد.

  • آسیب دیدگی و یا ایراد ظاهری کالای خریداری شده

اگر هنگام دریافت کالای سفارشی خود، آسیب دیدگی و یا ایراد ظاهری و فیزیکی و یا ایراد فنی در آن مشاهده کردید، می توانید کالا را مرجوع و هزینه  آن را کامل دریافت کنید

لازم به ذکر است که در هنگام تحویل کالا توسط مامورین پخش تمامی اجناس می بایست توسط خریدار چک شود و در صورت مشاهده هر گونه ایرادی از تحویل آن خوداری نماید. دریافت اجناس به منزله سالم بودن آن تلقی می شود.

***وجود آسیب و ایراد باید تا 48 ساعت پس از دریافت کالا از طریق تماس با پشتیبانی (تلفن یا تلگرام درج در سایت) اطلاع داده شود.

*چنانچه این آسیب و یا ایراد فقط با باز کردن بسته بندی کالا قابل مشاهده باشد، در صورتی کالا بازگردانده می شود که به هیچ وجه استفاده نشده و جعبه و یا پوشش بسته بندی حتما حفظ و همراه کالا تحویل داده شود.

در این حالت هزینه پیک و یا پست برای بازگرداندن کالا بر عهده فروشگاه می باشد.


انصراف از خرید

چنانچه  از خرید خود منصرف شدید، فقط در صورتی که بسته بندی اولیه کالا حفظ شده باشد، کالا قابل بازگرداندن می باشد.

***درخواست برای بازگرداندن کالا باید حداکثر تا 72ساعت پس از دریافت کالا از طریق تماس با پشتیبانی (تلفن یا تلگرام و یا درج در سایت) اطلاع داده شود.

در این حالت هزینه پیک (در کل تهران فقط 15000 تومان) و یا پست برای بازگرداندن کالا بر عهده خود مشتری می باشد.


نکات قابل توجه جهت بازگرداندن، عودت و یا تعویض کالا :

  •  لازم به ذکر است در حالت کلی تا 7 روز امکان تعویض و یا عودت کالا می باشد؛ همچنین در هر سه حالت ذکر شده در بالا، علاوه بر بازگرداندن، می توانید کالای دریافتی را با کالای درخواستی خود تعویض نمایید.
  • پس از تحویل کالای بازگشتی و انجام بررسی های لازم، عودت وجه حداکثر تا  5 روز کاری به حساب مشتری انجام خواهد شد. پیشاپیش از صبوری شما تشکر و قدردانی می نماییم.
  • دسته محصولات برقی: با توجه به حساسیت وسایل برقی، مهلت تست و اعلام خرابی ، حداکثر 24 ساعت بعد از تحویل کالا می باشد .
  • دسته محصولات اسباب بازی و بادی: اعلام خرابی محصولات این دسته حداکثر تا 24 ساعت بعد از تحویل کالا مورد قبول می باشد.
  • دسته لباس و کفش کودک: به منظور رعایت نکات بهداشتی و وضعیت خاص اینگونه کالا ها، در صورتیکه شرایط اولیه کالا حفظ و فقط در حد تست استفاده شده باشد قابل قبول می باشد.
  • دسته لباس زیر: مانند شورت های زنانه، لباس خواب و سوتین به دلیل مسائل بهداشتی به هیچ عنوان قابل تعویض نمی باشد.

 

دسته بندی محصولات
بستن