Skip to content
Generic filters
Exact matches only

اسپری گاز پاک کن پورچوز (por coz)

  • نوع محصول:
    گاز پاک کن
  • حجم:
    750 میلی لیتر
  • کاربرد:
    پاک کننده قوی چربی و لکه های به جا مانده ی غذا
  • ویژگی:
    ضدعفونی کننده ، تمیز کننده و درخشان کننده
  • مناسب برای:
    اجاق گاز ، فر و مایکرویو ، هود و کابینت ها
  • خصوصیت:
    لکه زدایی بدون آسیب به بافت وسایل
  • شرکت سازنده:
    پورچوز (por coz)
  • ساخت کشور:
    ترکیه
ناموجود

توضیحات

اسپری گاز پاک کن پورچوز (por coz)

یکی از مشکلات اکثر افراد در بحث خانه داری، برخورد با آلودگی ها و لکه های به جا مانده روی اجاق گاز است ،این قسمت از پاکیزگی منزل تاثیر مستقیمی بر روی سلامتی افراد خانه وهمچنین تمیزی و زیباتر دیده شدن محیط آشپزخانه دارد.ممکن است برای انتخاب اجاق گاز خود بسیار وقت صرف کنید تا یکی از زیباترین آنها را تهیه کنید. اما همانطور که میدانیداجاق گازهاپس از مدتی استفاده شدن، به دلیل وجود لکه های روغن وغذا تغییر رنگ میدهند و دیگر به درخشانی روزهای اول نخواهد بود! چرب وکدر شدن اجاق گاز موجب نمایی بد درآشپزخانه میشوند و از زیبایی منزل شما می کاهد؛ اما نگران نباشید شما با استفاده از اسپری گاز پاک کن پورچوز (por coz) دیگر چنین لکه هایی را در اطراف و روی اجاق گاز منزل خود نمیبینید.

اسپری گاز پاک کن پورچوز (por coz) دارای تاثیر بسیار قوی روی لکه های روغن و باقی مانده ی غذاها است و باعث درخشش همیشگی اجاق گاز شما میشود، وهمچنین لکه های روغن وغداها را از تمام سطوح آشپزخانه پاک میکند.

همچنین این اسپری حاوی مواد سفید کننده است که باعث سفیدی و درخشش بیشتر سطح اجاق گاز و سطوح لکه دار میشود ودیگر شما نیازی به سفید کننده های خالصی که برای سلامت شما عزیزان مضر است ندارید.

همچنین اسپری گاز پاک کن پورچوز (por coz) دارای بهداست اکستار و مواد آنتی باکتریال میباشد که علاوه بر تمیزی سطوح روغنی باعث ضدعفونی آنها نیز میشود.

این پاک کننده به دلیل زیبایی ساختار ظاهری و حالت اسپری بودن،باعث استفاده ی راحت تر از آن میشود.

این محصول که در حجم 750 میلی لیتری و رایحه خوشایند و مطبوع گل های بهاری در “نی نی بازار” عرضه می گردد، که به صورت اسپری بوده و حتی سر سخت ترین لکه های روغنی وآثار به جامانده ی غذا ها راپاک میکند ،که میتوانید به صورت آنلاین از سایت نی نی بازار خریداری کنید تا در اسرع وقت به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

 

دسته بندی محصولات
بستن