Skip to content
Generic filters
Exact matches only

وان حمام تاشو کودک رووکو ( rovco )

  • نوع محصول:
    وان حمام کودک
  • جنس بدنه:
    پلاستیک محکم و بی ضرر
  • ابعاد:
    50*23*88 سانتی متر
  • مناسب برای:
    از بدو تولد تا 3 سالگی
  • رنگ بندی:
    دارد
  • ویژگی:
    تاشو به صورت آکاردئونی
  • شرکت سازنده:
    رووکو ( rovco )
ناموجود

توضیحات

وان حمام تاشو کودک رووکو ( rovco )

حمام کردن نوزاد یکی از دغدغه های اساسی مادرانی است که برای اولین بار صاحب فرزند شده اند و  معمولا یک مادربزرگ مهربان و دلسوز است که با استفاده از تجربه بزرگ کردن چندین فرزند، با عشق و علاقه نوه کوچک خودش را حمام می کند. با این حال مادران تازه کار هم باید حمام کردن نوزادشان را یاد بگیرند و بی ترس از لیز خوردن بچه یا آسیب رساندن به او، دلبندشان را حمام کنند و از این کار لذت ببرند. پس به جای نگرانی و ترسیدن، قلق های حمام کردن نوزادتان را یاد بگیرید.

اگر ناف نوزادتان افتاده است می توانید او را داخل وان یا لگن مخصوص کوچک قرار دهید. در هفته اول تولد و تا زمانی که ناف نیفتاده و یا محل ختنه بهبود پیدا نکرده است، او را در وان یا لگن قرار ندهید چرا که موجب عفونت می شود. وان حمام تاشو کودک رووکو ( rovco ) یکی از بهترین گزینه هاست جهت رفاه حال شما مادران عزیز در سایت نی نی بازار قرار گرفته تا بتوانید به آسانی کودک خود را حمام کنید.

وان تاشو رووکو مناسب برای نوزادان از بدو تولد می باشد. این به استحمام آسان و راحت نوزاد و کودک کمک می کند.وان رووکو ساخته شده از پلاستیک با کیفیت و فاقد مواد شیمیایی و مضر است.

حرارت آب داخل لگن را با آرنج خود چک کنید. حتما از آب گرم (حدود ۳۰ -۴۰ درجه) و صابون یا شامپوی مخصوص بچه استفاده کنید. دمای محل استحمام باید مناسب  (حد اقل ۲۵ درجه) باشد . نوزاد را به محض برهنه کردن و بدون اتلاف وقت در آب گرم ساده (بدون کف صابون) غوطه ور کنید، درحالیکه سر و گردن وی را با یک دست خود ، خارج آب نگه داشته اید. در صورتیکه در آب غوطه ور شدن برای نوزاد لذت بخش است می توان مدت استحمام را طولانی تر کرد.

این محصول دارای رنگ بندی و طرحی شاد بوده ، و نیز دارای ساخت آکاردئونی می باشد که قابلت  تنظیم را دارد . و همچنین می توان از آن بعنوان آسان شور استفاده کرد . این وان دارای محفظه ی تخلیه برای نظافت وان نیز است .  وان حمام تاشو کودک رووکو ( rovco ) مناسب برای کودک از بدو تولد تا 3 سالگی نیز است از مزایای دیگر این وان تاشو بودن آن است که فضای زیادی را اشغال نمی کند .  شما عزیزان می ­توانید به راحتی و بدون صرف زمان زیاد، به صورت آنلاین وان حمام تاشو کودک رووکو ( rovco ) را سفارش دهید تا ما در اسرع وقت درب منزلتان تحویل دهیم.

دسته بندی محصولات
بستن