Skip to content
Generic filters
Exact matches only

برس شیشه شور اسفنجی رووکو Rovco

  • نوع محصول:
    شیشه شور اسفنجی
  • مناسب برای:
    شستشوی شیشه شیر
  • نوع سری:
    اسفنجی
  • جنس دسته:
    پلاستیک
  • ویژگی:
    دارای دسته بلند و راحت جهت شستشو
  • شرکت سازنده:
    رووکو Rovco
  • ساخت کشور:
    تایوان
129,000 تومان

توضیحات

برس شیشه شور اسفنجی رووکو Rovco

اهمیت شستن شیشه شیر وتمامی اقلام مربوط به تغذیه کودک به قدری زیاد است که برند نام آشنا و با تجربه رووکو اقدام به عرضه محصول خوش ساختی به نام برس شیشه شور اسفنجی رووکو Rovco کرده است.
باقی مانده شیر حتی بر سر شیشه شیر و درزهای شیشه موجب تجمع باکتری گردیده و بیماری کودک را رقم خواهد زد؛ برس شیشه شوی اسفنجی رووکو با توجه به ساختار دقیق شیشه شیرها، آن ها را به صورت کامل شسته و کوچکترین لکه ای بر آن باقی نخواهد گذاشت.

پس از خرید محصولات حساسی چون شیشه شیر یا پستانک و بعد از هر بار استفاده، باید آن ها را به خوبی شست، در شست و شوی این محصولات به نکات مهمی باید توجه داشت از جمله اینکه نباید از مایعات شوینده قوی استفاده کرد؛ مایعات شست و شوی کودک نیز باید به خوبی پس از شست و شو، آبکشی شوند. توصیه می شود پس از شستن شیشه شیر خودتان با پر کردن آن از آب، کمی نوشیده تا مطمئن شوید که حتی بوی شوینده هم نمی دهد و سپس آن را پُر از شیر یا مکمل های دیگر برای کودک گردانید.

برس شیشه و سرشیشه شور رووکو  دارای 1سری پهن اسفنجی است که قسمت  انواع سایزهای شیشه شیر را می شوید . توجه داشته باشید که برای تمیز کردن برس شیشه و سرشیشه شور Rovco تنها از آب ولرم یا آب سرد بهره بگیرید و برای استریل کردن آن از دستگاه های استریل کننده، آب داغ و ماکروویو استفاده نفرمایید.

از دیگر ویژگی های برس شیشه شور اسفنجی رووکو Rovco  این است که دسته ی برس شیشه به طور ۳۶۰ درجه کامل می چرخد و به راحتی کل شیشه را تمیز می کند.

برس شیشه شور اسفنجی رووکو  فاقد BPA و مواد مضر شیمیایی بوده وتماس آن هیچ گونه خطری برای سلامتی فرزند دلبندتان ایجاد نمی کند.هم اکنون این محصول را می توانید به آسانی یک کلیک از سایت “نی نی بازار” سفارش داده و سریعا درب منزل تحویل بگیرید.

 

دسته بندی محصولات
بستن