Skip to content
Generic filters
Exact matches only

چوب آویز لباس پولیشی عروسکی بیبی فور لایف Baby 4 life طرح خرس

  • نوع محصول:
    چوب آویز لباس کودک
  • جنس:
    پولیشی با کیفیت و درجه یک
  • طرح:
    خرس
  • رنگبندی:
    دارد
  • ویژگی:
    نرم و لطیف، ضد حساسیت و سازگار با محیط‌ زیست
  • خصوصیت:
    دارای طرح های عروسکی و زیبا
  • فاقد:
    مواد شیمیایی مضر
  • شرکت سازنده:
    بیبی فور لایف Baby 4 life
50,000 تومان

توضیحات

چوب آویز لباس پولیشی عروسکی بیبی فور لایف Baby 4 life طرح خرس

یکی از وظایف مهم والدین، مراقبت از سلامت و بهداشت کودک است که این امر مستلزم نگهداری مناسب لباس‌ها و وسایل او است. لباس‌ها و اقلام کودکان نباید به همراه لباس‌های بزرگسالان روی یک چوب لباسی آویزان شوند. زیرا معمولاً لباس‌های بزرگسالان به دلیل رفت و آمد به بیرون، آلودگی‌های محیط را به خود جذب می‌کنند و گاهاً باعث آلوده شدن لباس‌های کودکان می‌شوند. لذا بهتر است فرزند شما، آویز لباس کودک مجزا داشته باشد. در ضمن وجود چوب آویز لباس پولیشی عروسکی طرح خرس، فرزند شما را تشویق می‌کند که خودش لباسهایش را مرتب و نگهداری کند. در نتیجه می‌توان از همان دوران کودکی با کمک یک چوب آویز لباس بچه‌گانه، نظم و انضباط را به فرزند خود یاد داد. چوب رختی کودک معمولاً برای نگهداری لباس کودک در داخل کمد مورد استفاده قرار می‌گیرد که در این راستا فروشگاه اینترنتی نی نی بازار جهت رفاه حال شما مشتریان محترم در مجموعه لیست کالاهای خود چوب آویز لباس پولیشی عروسکی بیبی فور لایف Baby 4 life طرح خرس را قرار داده است .

چوب آویز لباس کودک انواع و طرح های مختلفی دارد. هرکدام از انواع چوب آویز لباس کودک به گونه‌ای به مرتب شدن و نگهداری لباس‌های کودکان شما کمک می‌کنند. مهم این است که این محصول فارغ از نوع آن، از مواد ضد حساسیت و سازگار با محیط‌ زیست ساخته شود. فراموش نکنید که کودکان پوست حساسی دارند و چنانچه چوب رختی کودک از مواد شیمیایی مضر ساخته شده باشد، ممکن است باعث تحریک پوست بدن کودک شما شود؛ لذا کیفیت چوب آویز لباس کودک در اینجا حرف اول را می‌زند. این محصول بهترین وسیله برای مرتب و تمیز نگه‌ داشتن اتاق کودک شما است. یک چوب لباسی عروسکی، علاوه بر زیبا کردن محیط اتاق کودک، او را ترغیب می‌کند که لباس‌هایش را به چوب لباسی آویزان کرده و آنها را مرتب نگه دارد.

شما مشتریان محترم هم اکنون می توانید این محصول با کیفیت و جذاب را بصورت آنلاین از سایت اینترنتی نی نی بازار سفارش داده ، تا ما در اسرع وقت آن را درب منزلتان تحویل دهیم .

دسته بندی محصولات
بستن