Skip to content
Generic filters
Exact matches only

شلوار دخترانه آدمک طرح خرگوش و گل

  • نوع لباس:
    شلوار
  • جنس:
    نخ و پنبه
  • مناسب برای:
    از بدو تولد تا 4 سالگی در ( 9 سایز )
  • ویژگی:
    دارای پارچه با کیفیت و دوختی زیبا
  • شرکت سازنده:
    آدمک (Adamak)
  • مبدا برند:
    ایران
110,000 تا 160,000 تومان

توضیحات

شلوار دخترانه آدمک طرح خرگوش و گل

خوش تیپ بودن کودک از مسایل مورد توجه والدین امروزی است. در روزگار جدید با افزایش اهمیت لباس برای کودکان، استقبال از محصولات با کیفیت و مد روز بیشتر شده است. به همین دلیل نی نی بازار نیز برای راحتی والدین عزیز در تهیه اینگونه محصولات تلاش خود را بیشتر کرده و در همین راستا شلوار دخترانه آدمک طرح خرگوش و گل را معرفی و عرضه نموده است.

شلوار دخترانه آدمک طرح خرگوش و گل یکی دیگر از محصولات با کیفیت این تولید کننده بوده و با جنس کاملا پنبه خود نرمی و لطافت را به کودکان عزیز هدیه می دهد.

همچنین برای ست کردن این شلوار، می توانید از بادی و تیشرت هم نام این طرح در سایت فروشگاه دیدن فرموده و در صورت علاقه مندی ثبت سفارش نمائید.

این محصول در نه سایز مختلف  دوخته و عرضه شده و شما می توانید آنها را بر حسب سن و سایز کودک خود، انتخاب و سفارش دهید.

برای راحتی بیشتر کودک و والدین گرامی، شلوار اسپرت آدمک طرح اردک با کمر کشی و با کیفیت عالی تولید شده و هیچگونه فشار را بر روی کمر کودک وارد نخواهد کرد.

در تولید این محصول از پارچه با کیفیت عالی و جنس 100 % پنبه استفاده شده و به همین دلیل هیچگونه آلرژی و حساسیتی روی پوست کودک ایجاد نخواهد کرد، به علاوه جنس مناسب آن از گرم شدن و سرد شدن بدن کودک جلو گیری کرده و راحتی بی نظیری را برای او مهیا خواهد کرد.

رنگها و طرح زیبای شلوار دخترانه آدمک طرح خرگوش و گل ، برای والدین مشکل پسند مناسب بوده و با ظاهری شیک و امروزی کودک زیبا و دلبند شما را آراسته تر خواهد کرد.

شلوار دخترانه آدمک طرح خرگوش و گل هم اکنون در دسترس شما عزیزان بوده و می توانید با اضافه کردن آن به سبد خرید خود در سایت فروشگاه نی نی بازار، در سر تا سر ایران آنرا در اسرع وقت و قیمت مناسب دریافت فرمائید.

راهنمای انتخاب سایز

دسته بندی محصولات
بستن