Skip to content

13 مدل لباس عید دخترانه ویژه 1401

نویسنده نی نی بازار
تاریخ انتشار ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه زمان مطالعه 8 دقیقه

دنیای لباس‌های دخترانه آن‌قدر متنوع و جذاب است که اکثر والدین به هنگام خرید، گیج و سردرگم می‌شوند. بهترین راه این است که قبل از اینکه اقدام به خرید کنید، مدل لباسی که می‌خواهید برای دختر کوچولویتان بخرید را در نظر داشته باشید. در اینجا چندین مدل لباس عید دخترانه به شما معرفی می‌کنیم که همه آن‌ها مناسب استفاده در مسافرت‌ها و یا دید و بازدیدهای عید نوروز هستند. برای دیدن انواع لباس دخترانه جدید با ما همراه باشید.

مدل لباس دخترانه جذاب عید

مدل لباس دخترانه جذاب عید

انواع مدل لباس عید دخترانه

انتخاب یک لباس مناسب برای عید، کار دشواری است، چراکه امروزه طراحان، لباس‌های بسیار متنوع و زیبایی را برای دختربچه‌ها طراحی می‌کنند که با بسیاری از آن‌ها می‌توان یک استایل بسیار شیک و جذاب و مناسب مهمانی درست کرد. در این قسمت چند نمونه لباس بچه گانه عیدی را که شما می‌توانید انتخاب کنید، معرفی می‌کنیم.

سارافون دخترانه

یکی از گزینه‌هایی که برای انتخاب لباس عید پیش روی شماست، سارافون دخترانه است. سارافون‌ها بسیار کاربردی هستند و چندین سال است که برای پوشش دختربچه‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود؛ البته امروزه ظاهر مدرن‌تری به خود گرفته‌اند و در مدل‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند.

انواع سارافون دخترانه رنگارنگ برای عید 1401 در نی نی بازار

انواع سارافون دخترانه رنگارنگ برای عید 1401 در نی نی بازار

سارافون‌هایی که جنس حریر، کرپ، جین و پارچه‌های اعلاء دارند، برای استفاده در مجالس و مهمانی‌ها بسیار کاربردی هستند. شما می‌توانید آن‌ها را با یک شومیز زیبا و جوراب ‌شلواری ترکیب کرده و به دختر کوچولوی خود بپوشانید. درصورتی‌که قد سارافون به اندازه کافی باشد، حتی می‌توانید از جوراب‌شلواری هم استفاده نکنید. سارافون‌های دخترانه، با یک کفش عروسکی و زیبا، دختربچه شما را بسیار خوش استایل می‌کند. مدل‌های نخی سارافون‌ها حالت لباس ساحلی دارند و بسیار خنک هستند؛ از آن‌ها می‌توانید برای مسافرت و تفریح در تعطیلات عید نیز استفاده کنید.

یک مدل دیگر از پیراهن‌های دخترانه نی نی بازار

یک مدل دیگر از پیراهن‌های دخترانه نی نی بازار

شومیز دخترانه

شومیز دخترانه نیز از دیگر مدل‌هایی است که شما می‌توانید برای عید انتخاب کنید. این مدل لباس، بسیار متنوع بوده و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شود. شومیزها اغلب دارای پارچه‌های شیک، نظیر حریر و کرپ هستند. این مدل به‌هیچ‌عنوان باعث معذب بودن کودک نخواهد شد و دختر کوچولوی شما در آن کاملا احساس راحتی خواهد داشت.

شومیز دخترانه عیدی باید رنگ شاد داشته باشد.

شومیز دخترانه عیدی باید رنگ شاد داشته باشد.

شما می‌توانید شومیزها را با شلوار پارچه‌ای و یا جین به تن دختر کوچولوی خود بپوشانید و آن‌ها را با یک کتونی سفید زیبا ست کنید. اگر می‌خواهید استایل بانمک‌تر و جذاب‌تری برای او بسازید می‌توانید از یک دامن کوتاه استفاده کنید. دامن کوتاه حالت مجلسی‌تری داشته و برای مهمانی و مجلس‌های مختلف کاملا مناسب است.

پیراهن دخترانه

از دیگر انواع مدل لباس عید دخترانه که می‌توانید برای دختر کوچولوی خود تهیه کنید، پیراهن است. پیراهن‌ها نیز بسیار متنوع بوده و طرح و رنگ‌های مختلفی دارند. پیراهن‌های متفاوتی برای سنین مختلف دختربچه‌ها وجود دارد که شما می‌توانید متناسب با سن آن‌ها برایشان پیراهن مناسب را خریداری کنید. برخی از پیراهن‌ها حالت ساده و راسته داشته و برخی دیگر از آن‌ها پرچین بوده و کاملا موردپسند فانتزی‌های دختربچه‌ها هستند. پیراهن‌ها با پارچه‌های مختلفی مثل کرپ، حریر و … تولید می‌شوند و مناسب هر آب و هوایی هم هستند.

یک مدل پیراهن دخترانه ویژه عید

یک مدل پیراهن دخترانه ویژه عید

پیراهن‌های جین نیز امروزه طرفداران بسیار زیادی دارند. این پیراهن‌ها، هم حالت اسپرت داشته و هم برای استفاده در مجالس مناسب هستند. پیراهن‌های جین را می‌توانید با رنگ سفید ست کرده و برای تکمیل استایل دختربچه‌ها از یک کفش عروسکی و یا کتونی سفید رنگ نیز استفاده کنید.

پیراهن دخترانه چین چینی برای نوروز

پیراهن دخترانه چین چینی برای نوروز

سرهمی‌ها و بیلرسوت‌های دخترانه

سرهمی‌های دخترانه از انواع لباس عید دخترانه هستند که برای همه سنین وجود دارند و این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که در هر سنی برای دختربچه خود این مدل لباس را انتخاب کنید. سرهمی‌ها و بیلرسوت‌های دخترانه جین بسیار پرطرفدار بوده و همچنین استفاده از آن‌ها برای دختربچه بسیار بانمک و زیبا است. برخی از سرهمی‌ها دارای پاچه‌های بلندی هستند. برخی دیگر پاچه‌های کوتاه و مانند شلوارک دارند که هردوی آن‌ها بسیار کاربردی و جذاب خواهند بود. شما می‌توانید انواع سرهمی‌ها و بیلرسوت‌ها را با پارچه‌های مختلف نظیر جین یا پارچه‌های نخی و راحت پیدا کنید و برای مکان‌های مختلف به دختر کوچولوی خود بپوشانید.

سرهمی نوزاد دختر با رنگ صورتی

سرهمی نوزاد دختر با رنگ صورتی

ست کت و پیراهن دخترانه

از شیک‌ترین و مجلسی‌ترین لباس‌های دخترانه می‌توان به ست کت و پیراهن اشاره کرد. شما می‌توانید انواع پیراهن‌هایی که در قسمت‌های قبلی معرفی کردیم را با یک کت کرپ و یا حتی جین به زیبایی ست کنید. توجه داشته باشید که در این سبک باید رنگ آیتم‌های استفاده‌ شده با هم هارمونی جالبی ایجاد کند. در صورت استفاده از کت جین، استایل مجلسی بیشتر به استایل اسپرت نزدیک می‌شود.

دختر کوچولوها با لباس زیبا، جذابتر می‌شوند.

دختر کوچولوها با لباس زیبا، جذابتر می‌شوند.

تاپ و شلوار یا دامن دخترانه

تاپ و شلوار و یا دامن نیز یک مدل لباس عید دخترانه جدید، بسیار راحت و شیک محسوب می‌شود. تاپ‌های عروسکی و مختلفی با طرح و رنگ‌های متنوع در بازار وجود دارند که به‌راحتی می‌توان آن‌ها را با شلوار و یا دامن ست نمود. می‌توانید از تاپ‌های مجلسی‌تر و دامن‌های عروسکی و جذاب، جهت ساختن یک استایل مجلسی و مناسب، برای دختر کوچولوی خود استفاده کنید. استفاده از کفش‌های عروسکی و یا کتونی زیبا، تکمیل‌کننده این نوع استایل بوده و تأثیر به سزایی بر جذابیت آن نیز خواهد گذاشت.

دامن دخترانه زیبا مناسب برای مهمانی‌ها

دامن دخترانه زیبا مناسب برای مهمانی‌ها

بادی دخترانه

برای دختربچه‌ها در سنین پایین‌تر، بادی یک انتخاب خوب و به‌جا محسوب می‌شود. بادی‌ها در قسمت پایین خود دارای دکمه هستند که همین امر باعث می‌شود تا از شلخته شدن لباس آن‌ها جلوگیری شود و ظاهرشان کاملا تمیز باقی بماند. بادی را می‌توان با شلوار یا شلوارک و یا حتی زیر سرهمی و بیلرسوت به تن بچه‌ها کرد.

بادی آستین کوتاه دخترانه برای مهمانی‌های خودمانی

بادی آستین کوتاه دخترانه برای مهمانی‌های خودمانی

بادی‌ها به‌عنوان لباس خانگی نیز انتخاب بسیار مناسبی هستند و می‌توان به‌صورت روزمره و یا به عنوان زیرپوش سایر لباس‌های دیگر، برای دختربچه‌ها به کار برد. بادی‌ها در انواع مختلف آستین‌ حلقه‌ای، آستین ‌کوتاه و آستین ‌بلند تولید می‌شوند که هرکدام موارد استفاده مختلفی دارند.

انواع بادی‌های دخترانه با رنگ‌های جذاب را در نی نی بازار ببینید.

انواع بادی‌های دخترانه با رنگ‌های جذاب را در نی نی بازار ببینید.

تیشرت آستین ‌بلند و آستین ‌کوتاه دخترانه

اگر به دنبال یک مدل لباس عید دخترانه کاملا راحت هستید که فرزند شما به‌راحتی آن را بپوشد و اصلا اذیت نشود، استفاده از انواع تیشرت‌ها را به شما توصیه می‌کنیم.تیشرت‌ها در طرح و رنگ‌های مختلف و متنوعی تولید می‌شوند و شما می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. تیشرت‌های آستین ‌بلند و یا آستین‌ کوتاه برای سنین مختلف دختربچه‌ها از نوزادی گرفته تا سنین بالاتر مناسب استفاده هستند.

انواع تیشرت دخترانه آستین بلند در نی نی بازار

انواع تیشرت دخترانه آستین بلند در نی نی بازار

در ایام عید که وضعیت هوا نامتعادل است شما می‌توانید یک تیشرت آستین ‌بلند برای فرزند خود تهیه ‌کرده و در مواقع مورد نیاز به او بپوشانید. تیشرت‌ها معمولا از جنس نخ پنبه تهیه ‌شده‌اند و هیچ‌گونه حساسیتی برای پوست بدن کودک ایجاد نمی‌کنند.

تیشرت های آستین کوتاه دخترانه نی نی بازار

تیشرت های آستین کوتاه دخترانه نی نی بازار

ست بلوز و شلوار دخترانه

ست بلوز و شلوار دخترانه یک لباس کاملا راحت و عالی برای عید محسوب می‌شود. شما می‌توانید یک ست زیبا و جذاب جهت استفاده در منزل برای دختر کوچولوی خود خریداری کنید. برای دختربچه‌هایی با سنین پایین، این مدل لباس برای عید یک انتخاب مناسب و به‌جا است. ست‌های بلوز و شلوار بسیار متنوع و با رنگ‌بندی‌های جذاب تولید می‌شوند و اغلب جنس آن‌ها نخ پنبه بوده تا با پوست بدن کودک کاملا سازگار باشند.

ست بلوز شلوار دخترانه هم به‌صرفه است و هم به‌دلیل هماهنگی رنگ و طرح، زیباتر.

ست بلوز شلوار دخترانه هم به‌صرفه است و هم به‌دلیل هماهنگی رنگ و طرح، زیباتر.

هودی دخترانه

اگر شما در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که در ایام عید هم آب‌وهوای خنک و رو به سردی دارد، هودی دخترانه یک انتخاب خوب و مناسب برای دختربچه شما محسوب می‌شود. هودی‌ها دنیایی از تنوع و رنگ دارند که مورد پسند بچه‌ها واقع می‌شود. اغلب افراد هودی را با شلوار جین و کتونی ست می‌کنند و یک استایل اسپرت جذاب برای دختر کوچولوی بانمک خود می‌سازند.

هودی‌های دخترانه را برای عیدهای سرد سال از دست ندهید.

هودی‌های دخترانه را برای عیدهای سرد سال از دست ندهید.

استفاده از هودی‌های دخترانه بسیار راحت بوده و دختربچه‌ها می‌توانند از آن‌ها به‌صورت روزمره استفاده کنند؛ بدون اینکه در پایان روز احساس خستگی داشته باشند. همچنین هودی دخترانه برای دختربچه‌ها در سنین مختلف استفاده ‌شده و یک انتخاب خوب و بدون ریسک است. ست‌های مختلف هودی و شلوار نیز در بازار موجود است که بیشتر حالت اسپرت داشته و شما می‌توانید برای فرزند خود از بین آن‌ها انتخاب کنید.

مقاله مدل لباس عید پسرانه نی نی بازار را نیز از دست ندهید.

جمع‌بندی

انتخاب یک لباس دخترانه برای عید کار دشواری است چراکه تنوع لباس‌ها بسیار زیاد بوده و همه آن‌ها به یک اندازه زیبا و جذاب هستند. در اینجا ما انواع لباس‌هایی که شما می‌توانید برای دختربچه خود انتخاب کنید را معرفی و بررسی کردیم تا نهایتا خرید انواع مدل لباس عید دخترانه برای شما راحت‌تر شود.

اگر خرید حضوری لباس برای بچه‌ها به دلایلی مثل خستگی یا عدم امکان همراه بردن کودک برای شما سخت است، به شما توصیه می‌کنیم که به‌صورت آنلاین و از فروشگاه نی‌نی بازار برای آن‌ها لباس‌های زیبا، باکیفیت و با بهترین قیمت را خریداری کنید. سفارش‌های شما از نی‌نی بازار در کمترین زمان ممکن درب منزل به دستتان می‌رسند.