Skip to content

مدل های سارافون دخترانه بچه گانه شیک 2022

نویسنده نی نی بازار
تاریخ انتشار ۵ فروردین ۱۴۰۱
زمان مطالعه زمان مطالعه 8 دقیقه

اگر به دنبال خرید یک لباس شیک و مناسب مهمانی برای دختر کوچولوی خود هستید، به شما سارافون‌های دخترانه را پیشنهاد می‌کنیم. انواع مدل سارافون دخترانه، انتخاب مناسب و به‌جایی برای شرکت در مهمانی‌ها و مجالس مختلف هستند. سارافون بچه گانه ظاهر رسمی‌تری نسبت به پیراهن دارد. از طرف دیگر این لباس برای استفاده کودکان کاملا راحت بوده و بچه‌ها به‌هیچ‌وجه در آن اذیت نمی‌شوند.

جنس سارافون دخترانه

سارافون‌های متنوع و زیبایی برای دختربچه‌ها طراحی می‌شود که جنس پارچه‌های متفاوتی دارند. شما باید جنس پارچه سارافون را متناسب با استفاده کودکتان انتخاب کنید. اگر قصد دارید سارافون را برای مجالس و مهمانی‌ها به کودک بپوشانید، باید از سارافون‌هایی با جنس گیپور، حریر و یا کرپ استفاده کنید. این جنس پارچه‌ها حالت رسمی‌تری دارند و ازنظر دوخت بسیار شیک هستند. بااین‌حال برای استفاده به مدت طولانی چندان راحت نیستند. بنابراین اگر قصد خرید یک سارافون راحتی برای فرزند دلبند خود دارید، بهتر است مدل‌هایی با پارچه‌های نخی را انتخاب کنید تا دخترتان بتواند آن را به‌صورت روزمره بپوشد.

یک سارافون دخترانه طرح دار از نی نی بازار

یک سارافون دخترانه طرح دار از نی نی بازار

سارافون‌های جین نیز امروزه طرفداران بسیار زیادی پیداکرده‌اند و یک استایل اسپرت و بسیار زیبا را برای دختر کوچولوی شما به ارمغان می‌آورند. این مدل سارافون بچه گانه را می‌توانید برای گردش و تفریح نیز به تن کودک خود بپوشانید. ازآنجایی‌که سارافون‌ها یکی از زیباترین و بانمک‌ترین مدل‌های لباس دخترانه محسوب می‌شوند، شما می‌توانید از انواع بافتنی و کاموایی آن‌ها نیز برای کودک خود خریداری کرده و در فصل سرد به تن او کنید.

تفاوت پیراهن و سارافون دخترانه

معمولا برای سهولت در پوشیدن لباس، بر روی هر مدل سارافون دخترانه بچگانه، دکمه یا زیپ تعبیه شده است. بیشتر مواقع، زیپ در قسمت پشت لباس دوخته می‌شود و دکمه نزدیک یقه آن قرار می‌گیرد که این موضع کاملا بستگی به طراحی سارافون دارد.

پیراهن‌های دخترانه اغلب ردیفی از دکمه‌ها را در قسمت جلویی خود دارند. همچنین سارافون‌ها معمولا قد بلندی داشته و تا بالای زانوی کودک می‌رسند و با جوراب‌شلواری یا جوراب کوتاه فانتزی پوشیده می‌شوند؛ اما پیراهن‌ها اغلب قد کوتاه‌تری دارند و می‌توان آن‌ها را با شلوارهای مختلف ست نمود. عمده تفاوت این دو لباس نیز این است که سارافون دخترانه فاقد آستین بوده و می‌شود آن را با یک شومیز زیبا یا بدون شومیز به تن کودک کرد. همچنین شما می‌توانید انواع مدل سارافون دخترانه را همراه با یک کت زیبا ست کرده به دختر کوچولوی خود بپوشانید.

یک مدل دیگر از پیراهن‌های دخترانه نی نی بازار

یک مدل دیگر از پیراهن‌های دخترانه نی نی بازار

طرح‌های مختلف سارافون بچگانه

سارافون‌های دخترانه دارای تنوع بسیار زیادی هستند؛ طرح‌های آن‌ها زیبا بوده و همین موضوع انتخاب را دشوار می‌کند. برای خرید هر مدل سارافون بچه گانه، بهتر است سلیقه کودکتان را نیز در نظر گرفته و از او هم نظرخواهی کنید. همیشه کودکان لباس‌هایی را که به سلیقه خودشان خریداری شده است، بیشتر می‌پسندند و راحت‌تر به تن می‌کنند. از پرطرفدارترین طرح‌های سارافون دخترانه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طرح مجلسی

یکی از انواع مدل سارافون دخترانه که طرفداران زیادی دارد، طرح مجلسی است. این مدل‌ها معمولا دامن‌های پف‌داری دارند و قد آن‌ها کوتاه‌تر است. به علاوه از پارچه‌های بهتری برای دوخت آن‌ها استفاده شده است. هرچند بیشتر سارافون‌های مجلسی دارای طراحی ساده‌ای هستند؛ اما شما می‎توانید مدل‌هایی را با طرح بچه گانه و عروسکی در میان آن‌ها پیدا کنید.

انواع سارافون دخترانه رنگارنگ برای عید 1401 در نی نی بازار

انواع سارافون دخترانه رنگارنگ برای عید 1401 در نی نی بازار

  • مدل عروسکی

مدل عروسکی از دیگر مدلهای پرطرفدار برای سارافون دخترانه است که معمولا طرح‌های شلوغی دارد و از شخصیت‌های کارتونی و انیمیشنی در طراحی آن استفاده شده است. این مدل سارافون دخترانه معمولا راحتی بیشتری دارد و برای مهمانی‌های خودمانی یا داخل خانه هم استفاده می‌شود.

مدل سارافون دخترانه عروسکی

مدل سارافون دخترانه عروسکی

  • طرح ساحلی

یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار برای سارافون دخترانه، طرح ساحلی است. این نوع از سارافون‌ها معمولا با استفاده از پارچه‌های خنک دوخته می‌شوند و برای فصل تابستان بسیار مناسب هستند. از سوی دیگر رنگ‌های شادی در آن‌ها استفاده شده است که در روحیه دختر شما تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت. همچنین شما می‌توانید برای خودتان و دختر کوچولوی دلبندتان سارافون ست خریده و به‌صورت ست مادر و دختری استفاده کنید که امروزه بسیار پرطرفدار است.

  • مدل جلودکمه‌دار

برای دخترهایی که در سنین پایین هستند، داشتن یک مدل سارافون بچه گانه جلودکمه‌دار بسیار عالی خواهد بود. زیرا به راحتی می‌توان آن را پوشید و یا تعویض کرد. این نوع از سارافون‌ها معمولا دارای پارچه‌های سبک با آستین‌های پفی هستند. در نتیجه هم برای مهمانی و هم در داخل منزل استفاده می‌شوند.

مدل سارافون دکمه‌دار دخترانه

مدل سارافون دکمه‌دار دخترانه

  • مدل چهارخانه زمستانه

طرح‌های چهارخانه از پرطرفدارترین مدل‌ها برای سارافون و لباس بچه گانه هستند. این مدل‌ها برای همه سنین مناسب بوده و می‌توان آن‌ها را در مهمانی‌های رسمی پوشید. برای دوخت سارافون‎های زمستانه دخترانه از پارچه‌های پشمی چهارخانه استفاده می‌شود که به خوبی کودک را گرم می‌کند.

سارافون چهارخانه زمستانی دخترونه

سارافون چهارخانه زمستانی دخترونه

  • سارافون به همراه کت

به طور معمول برای فصل زمستان یا مهمانی‌های رسمی، سارافون به همراه کت، یک لباس بسیار شیک برای دختربچه‌ها است. شما می‌توانید هر زمان که خواستید کت را از تن دخترتان در بیاورید تا او احساس راحتی بیشتری کند. اما در زمان سرد شدن هوا، وجود کت می‌تواند بسیار لازم و مفید باشد.

دامن دخترانه زیبا مناسب برای مهمانی‌ها

دامن دخترانه زیبا مناسب برای مهمانی‌ها

رفتن به مراکز خرید همراه با بچه‌ها واقعا کار سختی است و خرید کردن برای کودکان از آن‌هم سخت‌تر است. تک‌به‌تک گشتن فروشگاه‌ها برای پیدا کردن یک لباس واقعا کار طاقت فرسایی است. آن هم با بچه‌هایی که زود خسته شده و حوصله‌شان سر می‌رود. شما می‌توانید همان‌طور که در خانه هستید، عکس‌های همه مدل سارافون دخترانه را به فرزند خود نشان داده و هرکدام که باب میل او بود را به‌صورت اینترنتی برایش سفارش دهید. با خرید لباس دخترانه از فروشگاه نی‌نی بازار، سفارشتان در مدت کوتاهی به دستتان رسیده و می‌توانید از ارسال رایگان برای سبدهای بالای سقف خرید نیز بهره‌مند شوید.