Skip to content

خرید لباس دخترانه برای فصول مختلف سال

نویسنده نی نی بازار
تاریخ انتشار ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه زمان مطالعه 8 دقیقه

ازآنجاکه بچه‌ها پوست حساسی دارند و ممکن است به‌سرعت مریض شوند؛ بسیار اهمیت دارد که شما در هر سال لباس مناسب فصل را برای آن‌ها تهیه کنید. این موضوع در زمان خرید لباس دخترانه از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا دخترها معمولا تعداد بیشتری لباس می‌پوشند و ممکن است که در صورت رعایت نکردن این نکات، خیلی زودتر آسیب ببینند. پس با ما همراه باشید تا مهم‌ترین نکات را در خرید لباس مناسب فصل برای دختربچه‌ها، به شما ارائه دهیم.

لباس‌های مناسب فصل بهار برای دختران

بهار یکی از فصل‌های سال است که آب و هوایی بسیار غیرقابل‌پیش‌بینی دارد. به همین دلیل نیاز است که در خرید لباس دخترانه برای این فصل دقت زیادی به خرج دهید. برای مثال خرید یک سارافون دخترانه به همراه جوراب‌شلواری نسبتا ضخیم می‌تواند گزینه مناسبی باشد. زیرا در این صورت اگر هوا گرم شد، می‌توانید کت را درآورید و یا با سرد شدن هوا، آن را تن دختر خود کنید.

انواع پیراهن‌ها و سارافون‌های دخترانه در نی نی بازار

انواع پیراهن‌ها و سارافون‌های دخترانه در نی نی بازار

از سوی دیگر خریدن یک کلاه هم فکر بدی نیست؛ زیرا در فصل بهار باد با شدت زیادی می‌وزد و داشتن یک کلاه خوب، می‌تواند از گوش‌های دختربچه شما در برابر گرد و خاک و نفوذ هوای سرد محافظت کند. معمولا بهترین جنس‌ها برای لباس‌های بهاره، کتان، جین و پشمی نازک هستند. به‌علاوه ست چند تکه دخترانه، تی‌شرت آستین بلند، پیراهن و تونیک دخترانه و بادی آستین بلند از مناسب‌ترین لباس‌ها برای دختربچه‌ها در فصل بهار هستند.

خرید لباس دخترانه مناسب برای فصل تابستان

از اواخر فصل بهار، هوا رو به گرمی می‌رود و رفته‌رفته حرارت خورشید بیشتر خواهد شد. به همین دلیل لازم است که در خرید لباس دخترونه دقت بیشتری کنید و لباس‌هایی را تهیه نمایید که ضخامت زیادی ندارند. به‌علاوه جنس لباس هم باید به‌گونه‌ای باشد تا عرق را به خود جذب کرده و از عرق‌سوز شدن کودک جلوگیری کند. به همین دلیل لباس‌هایی از جنس نخ برای دختربچه‌ها در فصل تابستان بسیار مناسب هستند.

خرید بادی آستین حلقه دخترانه از نی نی بازار

خرید بادی آستین حلقه دخترانه از نی نی بازار

همچنین خرید تی‌شرت آستین کوتاه یا آستین حلقه‌ای، شلوارک و ست تی‌شرت و شلوارک برای این فصل بسیار مناسب هستند. توصیه می‌شود که در فصل گرما حتما از ضد آفتاب کودکان برای دختر خود استفاده کنید تا پوستش دچار سوختگی نشود.

لباس مناسب فصل پاییز برای دختران

فصل پاییز هم به دلیل آب و هوای غیرقابل‌پیش‌بینی که دارد، یک چالش بزرگ در زمینه خرید لباس دخترانه به شمار می‌رود. در این فصل معمولا توصیه می‌شود که لباس‌هایی نسبتا ضخیم تهیه کنید و حتما خرید جوراب را از قلم نیندازید. به‌علاوه داشتن کلاه در فصل پاییز برای دختربچه شما الزامی است. در این فصل پوشیدن یک ست بلوز آستین بلند و شلوار برای دختر شما بسیار عالی خواهد بود. زیرا معمولا لباس‌های دامن دار، در زمان وزیدن باد، در میان پاهای دختربچه می‌پیچند و اجازه حرکت دادن به او را نمی‌دهند.

از سوی دیگر ست‌های چند تکه هم می‌توانند در عین شیک بودن، گزینه مناسبی برای فصل پاییز باشند. زیرا معمولا یک کت بر روی آن‌ها قرار داده شده که می‌تواند کودک شما را از هوای سرد حفظ کند. به‌علاوه زمانی که به زمستان نزدیک‌تر می‌شویم و هوا رو به سردی می‌رود، سویشرت و هودی دخترانه می‌تواند دختر ناز شما را تا حد زیادی گرم کند.

لباس‌های مناسب زمستان برای دختران

در فصل زمستان، بیشتر از بارونی و کاپشن‌های تو کرکی برای دختربچه‌ها استفاده می‌شود. وجود یک لایه ضخیم در قسمت داخلی لباس‌ها، از نفوذ هوای سرد جلوگیری خواهد کرد. همچنین برای دختربچه‌هایی که در سنین کمتر هستند، خرید سرهمی نوزاد برای فصل زمستان بسیار مناسب است. زیرا این نوع از لباس‌های دخترانه همه قسمت‌های بدن او را می‌پوشانند و مانع از سرما خوردن نوزاد می‌شوند. در فصل زمستان داشتن جوراب، کلاه و دستکش پشمی هم برای بچه‌ها بسیار لازم است.

لباس‌های زمستانی دخترانه مثل کاپشن و ...

لباس‌های زمستانی دخترانه مثل کاپشن و …

سخن پایانی

فرقی نمی‌کند که خرید لباس دخترانه را در چه فصلی انجام می‌دهید، در هر صورت باید برای این کار، یک فروشگاه مطمئن با تنوع زیادی از لباس‌ها را انتخاب کنید. به ویژه اگر می‌خواهید لباس‌های دخترانه را به‌صورت آنلاین خریداری کنید، باید از اعتبار فروشنده مطمئن شوید.

فروشگاه نی نی بازار یکی از بهترین عرضه‌کنندگان انواع پوشاک بچه‌گانه است که شما می‌توانید لباس‌هایی برای فصل‌های مختلف را از آن خریداری کنید. همه لباس‌هایی که از نی نی بازار می‌خرید، با تضمین اصالت کالا ارائه می‌شوند و در کوتاه‌ترین زمان، بدون نیاز به پرداخت هزینه ارسال، برای شما فرستاده می‌شوند. به‌علاوه می‌توانید برای داشتن یک انتخاب بهتر، از مشاوره تخصصی نی نی بازار هم استفاده کنید.