Skip to content

بهترین پوشک بچه و انواع آن

نویسنده نی نی بازار
تاریخ انتشار ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
زمان مطالعه زمان مطالعه 8 دقیقه

هم‌زمان با به دنیا آمدن نوزاد، یکی از دغدغه‌های اصلی هر پدر و مادری خرید بهترین پوشک بچه برای او است. شاید در زمانی نه‌چندان دور استفاده از پوشک بچه چندان رایج نبود و این کالا یکی از کالاهای لوکس محسوب می‌شد. اما با افزایش تعداد برندهای تولیدکننده پوشک و پایین آمدن قیمت، تقاضا برای این محصول بالا رفت و اکنون دیگر کمتر کسی را می‌توان یافت که از پوشک برای فرزند خود استفاده نکند. همین موضوع باعث شده است که حساسیت پدر و مادرها برای خرید انواع پوشک بچه بیشتر شود و قبل از خرید به‌خوبی درباره ویژگی‌های آن تحقیق کنند.

ازآنجایی‌که پوشک بچه با بهداشت کودک ارتباط مستقیم دارد و مستقیما بر روی سلامت دستگاه تناسلی و روده‌های کودک تاثیر می‌گذارد، تحقیق درباره بهترین پوشک امری ضروری است. اما ممکن است والدین در زمان تحقیق در این رابطه، اطلاعات ضدونقیضی دریافت کرده و گیج شده باشند و به دنبال راهنمایی کامل، دقیق و جامع در این موضوع بگردند. این مطلب همان راهنمایی است که دنبال آن می‌گردید. ما تلاش می‌کنیم که در این مطلب راهنمایی کامل و جامع درباره نحوه انتخاب یک پوشک عالی برای نوزادتان را به شما ارائه دهیم. پس هر چیزی که تابه‌حال شنیده‌اید فراموش کرده و تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

پوشک بچه؛ انواع و مزایا و معایب هر کدام از برندها

راهنمای جامع انتخاب بهترین پوشک نوزاد مناسب برای فرزندتان را در نی نی بازار بخوانید.

نکات مهم قبل از خرید پوشک بچه

قبل از اینکه کارت خود را بردارید و برای خرید به نزدیک‌ترین سوپرمارکت محله‌تان مراجعه کنید، بهتر است این بخش را بخوانید. این نکات به شما کمک می‌کنند که خرید بهتری داشته باشید و بدون هدر دادن پولتان، دقیقا همان چیزی که باید را برای نوزادتان خریداری کنید.

هرگز خرید عمده نکنید.

شاید شما هم از آن جمله افرادی هستید که ترجیح می‌دهید به‌یک‌باره چند میلیون خرج خرید پوشک کنید تا برای مدتی طولانی پوشک داشته باشید. بیشتر پدر و مادرها بعد از گرانی بیش‌ازاندازه پوشک به فکر چنین مسئله‌ای افتادند. اما نکته مهم این است که اگر نوزاد شما هنوز به دنیا نیامده، اصلا نباید این کار را انجام دهید. چراکه ممکن است پوشک با پوست کودک شما سازگار نبوده و در او ایجاد حساسیت کند. البته این مشکل در پوشک‌های جدید برندهای معروف بسیار کمتر شده است. اما باز هم احتمال آن وجود دارد.

از طرف دیگر ممکن است رشد نوزاد شما نسبت به دیگر نوزادان سریع‌تر باشد و زودتر به پوشک‌های سایز بزرگ‌تر نیاز پیدا کند. بنابراین ممکن است پوشک‌های سایز کوچک‌تر روی دست شما بماند. به‌علاوه اگر جثه نوزادتان بزرگ‌تر باشد، ممکن است باعث پوشک‌های سایز کوچک اصلا به کارتان نیاید. البته توجه داشته باشید که منظور ما این نیست که پوشک را بسته بسته بخرید. اما نیازی هم نیست که تعداد زیادی پوشک را در خانه نگهداری کنید. پس متناسب با نیازتان خرید کنید.

نیازها را اولویت‌بندی کنید.

شما باید بدانید که در خرید پوشک چه چیزی برایتان اهمیت دارد. بدون شک سلامت نوزاد مهم‌ترین اولویت است. اما به‌جز آن باید مواردی نظیر اندازه پوشک و سازگاری با محیط‌زیست را نیز در نظر بگیرید. اگر سازگاری با محیط‌زیست برایتان اهمیت دارد، درباره برندهای انواع پوشک بچه تحقیق کنید و با توجه به ترکیبات آن‌ها تشخیص دهید که آیا این پوشک برای محیط‌زیست خطری دارد یا خیر. فراموش نکنید که در زمان تحقیق خود همواره حفظ سلامت نوزاد را در نظر داشته باشید.

پوشک بچه جزء جدایی‌ناپذیر سال‌های ابتدایی زندگی کودک شما است.

پوشک بچه جزء جدایی‌ناپذیر سال‌های ابتدایی زندگی کودک شما است؛ در خرید آن دقت کنید.

به سایز پوشک توجه کنید.

شما باید بدانید که کودک شما دقیقا به چه سایز پوشکی نیاز دارد. معمولا سایزهای انواع پوشک بچه با توجه به وزن آن‌ها طبقه‌بندی می‌شود. اما ممکن است کودک شما در وزن مشخصی جثه کوچک‌تر یا بزرگ‌تری داشته باشد. بنابراین باید با توجه به جثه کودک خود پوشک را خریداری کنید. معمولا پوشکی دارای سایز مناسب است که به پاهای کودک نچسبد و در حرکت او اختلالی ایجاد نکند. همچنین پوشک نباید آن‌قدر تنگ باشد که به‌زور بسته شود یا آن‌قدر گشاد باشد که پاهای کودک به‌راحتی در آن حرکت کرده و ادرار و مدفوع از آن نشت کنند. در ادامه جدول سایزبندی استاندارد پوشک بچه را آورده‌ایم. ممکن است در برندهای مختلف حد بالا و پایین این وزن‌ها کمی متفاوت باشد اما معمولا می‌توان به این جدول اطمینان کرد.

البته ما در یک مقاله در آینده نزدیک، توضیحات جامع‌تری درمورد سایزبندی پوشک بچه برایتان خواهیم نوشت.

سایز

وزن کودک (کیلوگرم)

سایز 0

مخصوص نوزادان نارس با وزن کمتر از دو کیلوگرم

سایز 1

5-2

سایز 2

6-3
سایز 3

4-9

سایز 4

18-7

سایز 5

23-11

سایز 6

25-12

سایزبندی مناسب پوشک بچه چگونه است؟

سایزبندی مناسب پوشک بچه چگونه است؟

راحتی کودک را در نظر بگیرید.

پوشک بچه نباید مانع حرکت کودک شود یا در زمان بازی کردن و راه رفتن او را اذیت کند. همچنین جنس پوشک باید به‌نوعی انتخاب شده باشد که کاملا نرم و لطیف بوده و از خراشیده شدن یا آسیب دیدن پای کودک جلوگیری کند. همچنین پوشک نباید به ران‌های کودک فشار وارد کند یا باعث اذیت شدن ناحیه تناسلی او شود.

ویژگی‌های بهترین پوشک بچه چیست؟

علاوه بر مواردی که شما به‌عنوان یک خریدار باید به آن توجه داشته باشید، نکاتی هم هست که سازندگان پوشک‌ها باید به آن‌ها دقت کنند. این نکات مربوط به انتخاب ترکیبات پوشک و نحوه ساخت آن می‌شود. درواقع توجه به همین نکات ریز است که یک برند را به بهترین پوشک تبدیل می‌کند. اما این نکات چه هستند؟

قدرت جذب

قطعا همه پدر و مادرها دوست دارند که همواره کودکی تمیز داشته باشند. بنابراین در خرید پوشک به قدرت جذب پوشک توجه ویژه‌ای دارند. قدرت جذب بالا از نشت ادرار و مدفوع کودک به‌خصوص زمانی که کودک شروع به حرکت کردن و راه رفتن می‌کند، جلوگیری خواهد کرد. علاوه بر این قدرت جذب بالا در حفظ سلامت کودک نیز تاثیر زیادی خواهد داشت. جذب ضعیف پوشک باعث سوختن پای کودک و حتی در مواردی ایجاد عفونت در دستگاه تناسلی او می‌شود.

وجود پودر جاذب در انواع پوشک بچه باعث می‌شود که رطوبت ناشی از ادرار و مدفوع در کمترین زمان ممکن جذب شود و کودک شما احساس ناراحتی کمتری داشته باشد. توجه کنید که در پوشک‌های برندهای نامعتبر، این پودرها معمولا از مواد شیمیایی ساخته شده‌اند و به پوست کودک آسیب می‌رسانند. بنابراین صرفا به دلیل ارزان‌تر بودن هر پوشکی را برای کودک خود نخرید. البته نکته مهم این است که گران بودن نیز به معنای بهتر بودن پوشک نیست.

انواع پوشک بچه را از نی نی بازار بخرید.

انواع پوشک بچه را از نی نی بازار بخرید.

حفظ رطوبت پوست کودک

پوشک باید به‌گونه‌ای باشد که همواره پوست کودک را مرطوب نگه دارد و از خشکی آن در اثر تجمع ادرار یا مدفوع جلوگیری کند. این ویژگی کمک زیادی به جلوگیری از ایجاد حساسیت در کودک و حفظ لطافت و سلامت پوست او می‌کند. وجود ترکیبات مرطوب‌کننده در میان ترکیبات سازنده پوشک نشان‌دهنده وجود این ویژگی در آن است. در انواع پوشک بچه از عصاره‌های مختلف آلوئه ورا یا بابونه استفاده می‌شود. این گیاهان با پوست سازگاری کامل دارند و به حفظ رطوبت و نرمی آن کمک می‌کنند.

ضد حساسیت بودن

وجود ترکیبات ضد حساسیت در پوشک باعث می‌شود که کودک شما در برابر خشکی پوست یا سوختگی مصون بماند. البته توجه داشته باشید که صرف بودن مواد ضد حساسیت در پوشک باعث نمی‌شود که این پوشک با پوست کودک شما سازگار باشد. حتی بهترین پوشک دنیا نیز ممکن است با پوست کودک شما سازگار نبوده و ایجاد حساسیت کند. بنابراین قبل از خرید پوشک حتما از این مورد مطلع شوید. نکته دیگر اینکه درصورتی‌که پوشک برای مدت زیادی باقی بماند، این ترکیبات می‌توانند از پوست کودک محافظت کنند.

بهترین پوشک بچه چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین پوشک بچه چه ویژگی‌هایی دارد؟

داشتن لایه تنفسی

وجود لایه تنفسی یکی از ویژگی‌های مهم بهترین پوشک بچه است. به‌خصوص برای بچه‌هایی که شروع به چهاردست‌وپا یا راه رفتن کرده‌اند. لایه‌های تنفسی کمک می‌کنند که هوا در داخل پوشک جریان داشته باشد و به‌این‌ترتیب پوست کودک همواره خنک و سلامت باقی بماند.

داشتن چسب‌های محکم و بادوام

کیفیت چسب پوشک یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین پوشک است. شاید به نظر برسد که این موضوع تنها در زمانی که کودک شروع به حرکت می‌کند مهم است و در ماه‌های ابتدایی زندگی او اهمیت چندانی ندارد. اما این‌طور نیست. چسب محکم و بادوام باعث می‌شود که شما بدون نگرانی از باز شدن یا تکان خوردن پوشک، کودک را در آغوش بگیرید یا با او بازی کنید. ضمن اینکه چسب‌های محکم باعث جلوگیری از نشت ادرار و مدفوع نیز می‌شود. شما می‌توانید یک چسب باکیفیت را با خیال راحت چندین بار باز و بسته کنید و نگران خراب شدن آن هم نباشید.

مناسب‌ترین قیمت پوشک بچه را در نی نی بازار ببینید.

مناسب‌ترین قیمت پوشک بچه را با کلیک روی این عکس در نی نی بازار ببینید.

خاصیت کشسانی

وجود بخش‌های کشسان یکی از ویژگی‌های اصلی بهترین پوشک بچه است. این بخش‌ها باعث می‌شوند که کودک به‌راحتی بتواند پای خود را حرکت دهد و بازی کند یا بدود. علاوه بر این خاصیت کشسانی باعث انعطاف‌پذیری پوشک شده و در نشستن و برخاستن کودک مشکلی ایجاد نمی‌کند. همچنین کشسان بودن پوشک باعث می‌شود که در زمان ادرار یا مدفوع کودک، حجم آن به‌راحتی افزایش پیدا کند و احساس راحتی بیشتری به کودک بدهد. معمولا قسمت‌های کشسان پوشک بر روی ران‌ها قرار می‌گیرند تا به پاهای کودک فشاری وارد نکرده و در حرکت او نیز اختلالی ایجاد نکنند.

سازگاری با محیط‌ زیست

در دنیای امروز دغدغه حفظ محیط‌ زیست یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها و البته تولیدکنندگان بهترین پوشک است. در حال حاضر پودر جاذب پلیمری در اکثر پوشک‌ها استفاده می‌شود. این پودر با طبیعت سازگار نبوده و برای تجزیه به زمان زیادی نیاز دارد. بنابراین بیشتر خانواده‌های طرفدار محیط‌ زیست، استفاده از پوشک‌های پارچه‌ای را ترجیح می‌دهند. اما برای تولید این پوشک‌ها نیز برق و انرژی زیادی مصرف می‌شود.

اکنون شرکت‌های بزرگ تولیدکننده پوشک در دنیا و حتی کشور خودمان در حال استفاده از ترکیبات سلولزی در پوشک هستند. با توجه به جدید بودن این فناوری قیمت این پوشک‌ها نسبت به پوشک‌های معمولی کمی بالاتر است. اما به‌راحتی تجزیه می‌شوند و با طبیعت بسیار سازگار هستند. خوشبختانه روند تولید پوشک‌های سازگار با محیط‌ زیست در حال پیشرفت است و می‌توان به آینده تولید این پوشک‌ها امیدوار بود.

قیمت مناسب

با توجه به اینکه پوشک یک کالای بسیار پرمصرف است، قیمت آن اهمیت زیادی خواهد داشت. قطعا با توجه به بالا رفتن قیمت مواد اولیه و هزینه‌های تولید، بالا رفتن قیمت پوشک اجتناب‌ناپذیر است. اما در میان کارخانه‌های مختلف تولیدکننده هنوز هم می‌توان سازندگان منصفی را پیدا کرد که به نسبت قیمت فعلی بازار، پوشک را با قیمت مناسبی عرضه می‌کنند. منظور ما از قیمت مناسب لزوما ارزان بودن آن نیست. بلکه باید با توجه به ویژگی‌های پوشک مناسب بودن یا نبودن قیمت آن را سنجید. نکته دیگر اینکه قیمت پوشک با افزایش سایز افزایش پیدا می‌کند. بنابراین سایزهای مختلف را با یکدیگر مقایسه نکنید.

عدم استفاده از عطر و رنگ

معمولا عطر و رنگ پوشک‌ها از مواد شیمیایی ساخته می‌شوند. بنابراین ممکن است باعث ایجاد حساسیت در کودک شده و به پوست او صدمه بزنند. بهترین پوشک بچه پوشکی است که به‌خوبی از سلامت او محافظت کند و با جذب مناسب مانع از نشتی ادرار و مدفوع یا سوختگی پوست کودک شود. وجود عطر و رنگ هیچ مزیتی برای پوشک ایجاد نمی‌کند. هر زمان که پوشک بوی بدی داد باید بلافاصله آن را تعویض کنید. پس خرید پوشک‌های معطر را فراموش کنید.

پوشک شورتی

یکی از جدیدترین انواع پوشک بچه که در تلویزیون و رادیو تبلیغ می‌شود، پوشک شورتی است. این پوشک‌ها را می‌توانید برای زمانی که قصد دارید کودک را از پوشک بگیرید، استفاده کنید. با پوشک‌های شورتی می‌توان کودک را به استفاده از شورت و عدم استفاده از پوشک عادت داد. این پوشک‌ها همچنین برای بچه‌هایی که راه می‌روند، بسیار مناسب است. چراکه انعطاف‌پذیری بالایی دارند و در حرکت کودک اختلالی ایجاد نمی‌کنند.

پوشک شورتی چیست؟

انواع پوشک شورتی نی نی بازار را با کلیک روی این عکس ببینید.

بهترین پوشک شورتی دارای قدرت جذب بسیار بالایی است و با استفاده از مواد ضد حساسیت به حفظ سلامت کودک کمک می‌کند. برخلاف چیزی که به نظر می‌رسد، تعویض این پوشک‌ها بسیار راحت است و باعث کثیف کاری نمی‌شود. به‌علاوه با توجه به ساختار آن‌ها و موادی که در ساختشان به کار می‌رود، مانع نشتی ادرار یا مدفوع شده و نسبت به پوشک‌های معمولی زیبایی بیشتری نیز دارد.

معروف‌ترین برندهای تولیدکننده انواع پوشک بچه

پوشک پریما

استارت اولیه تولید پوشک پریما در جهان حدود 60 سال پیش در شرکت آمریکایی P & G خورد. تولید پوشک در این شرکت یک انقلاب بزرگ در زمینه پوشک‌های بچه بود و به همین دلیل نام این برند خیلی زود بر سر زبان‌ها افتاد. برند پریما تولیدکننده بهترین پوشک بچه است که اکنون نمونه‌های ترکیه‌ای، لهستانی و ایرانی آن در ایران عرضه می‌شود. مدل ترکیه‌ای این پوشک نسبت به مدل‌های دیگر آن قیمت بالاتری دارد. از نظر قابلیت جذب و عدم ایجاد حساسیت نیز مدل ترکیه‌ای و لهستانی بهتر هستند. اما مدل ایرانی آن نیز کیفیت بدی نداشته و با پوست کودکان ایرانی سازگاری مناسبی دارد.

پوشک‌های برند پریما معمولا با قابلیت جذب بالا و ضد حساسیت عرضه می‌شوند. این پوشک‌ها می‌توانند تا 12 ساعت پوست کودک را خشک نگه‌دارند. بنابراین برای استفاده در مسافرت یا زمان‌هایی که وقت زیادی برای تعویض پوشک ندارید، بسیار مناسب هستند. البته توصیه می‌کنیم که برای حفظ سلامت کودک خود بعد از 5 یا 6 ساعت پوشک کودک را تعویض کنید.

پوشک پریما را با بهترین‌ قیمت از نی نی بازار بخرید.

پوشک پریما را با بهترین‌ قیمت، با کلیک روی این عکس از نی نی بازار بخرید.

پوشک مولفیکس

مولفیکس یک برند ترکیه‌ای است که پوشک‌های آن توسط شرکت پارس حیات در داخل ایران تولید و عرضه می‌شوند. اگر به دنبال بهترین پوشک خارجی تولید داخل هستید، خرید پوشک مولفیکس گزینه مناسبی است. این پوشک با لوسیون‌های نرم‌کننده و مرطوب‌کننده عرضه می‌شود تا از پوست کودک در برابر خشکی و سوزش محافظت کند. همچنین ساختار آن بعد از شکایت مصرف‌کنندگان درباره برخورد با بند ناف اصلاح‌شده و اکنون گزینه مناسبی برای نوزادان کوچک است. در نمونه‌های تولید داخل مولفیکس شکایت‌هایی از سیاه شدن پشت کودک و حساسیت‌های پوستی ارائه شده است. بنابراین بهتر است پیش از خرید عمده آن را بر روی کودک خود امتحان کنید.

مصرف‌کنندگان پوشک مولفیکس از قدرت جذب بالا در کنار کیفیت مناسب آن ابراز رضایت کرده‌اند. از نظرات آن‌ها می‌توان متوجه شد که خرید بسته‌های تعداد بالای پوشک مولفیکس به‌صرفه‌تر است. البته باید مطمئن شوید که پوست کودک شما با این پوشک سازگار است. مصرف‌کنندگان استفاده از پوشک مولفیکس را برای نوزاد تازه متولدشده مناسب می‌دانند. اما برخی دیگر معتقدند که بعضی از محصولات این برند بیشتر از چیزی که باید نازک هستند و ممکن است برای بچه‌های بزرگ‌تر مناسب نباشند. اما این نظرات صرفا مربوط به بعضی از محصولات مولفیکس است. این برند محصولاتی متنوع با قیمت‌های مناسب عرضه می‌کند و انتخاب بسیاری از خانواده‌ها است.

پوشک مولفیکس را بهترین قیمت از نی نی بازار بخرید.

پوشک مولفیکس را بهترین قیمت از نی نی بازار بخرید؛ کافی است روی همین عکس کلیک کنید.

پوشک جان به به

پوشک جان به به نیز یکی دیگر از پوشک‌های ترکیه‌ای موجود در بازار ایران است. این برند نسبت به دیگر پوشک‌های خارجی قیمت مناسب‌تری دارد. به‌خصوص خرید آن در اشل‌های بالا بسیار اقتصادی است. استفاده از مواد ضد حساسیت و لوسیون‌های نرم‌کننده در این پوشک باعث حفاظت از پوست کودک دلبند شما می‌شود. همچنین قدرت جذب بالای آن از ایجاد عفونت یا دیگر بیماری‌ها جلوگیری خواهد کرد. پوشک جان به به دارای لبه‌های کشسانی است که حرکت را برای کودک شما بسیار راحت می‌کند.

مصرف‌کنندگان پوشک جان به به معتقدند که کیفیت پوشک‌ها به نسبت گذشته افت داشته است. اما هنوز هم از کیفیت آن راضی هستند. البته باوجوداینکه این محصول نسبت به دیگر پوشک‌های خارجی قیمت بهتری دارد، هنوز هم نسبت به پوشک‌های داخلی گران‌تر است. اما مصرف‌کنندگان به نسبت قیمت کیفیت آن را مناسب می‌دانند و خرید آن را به دیگران نیز توصیه می‌کنند.

خرید پوشک جان به به از نی نی بازار با کمترین قیمت بازار

خرید پوشک جان به به از نی نی بازار با کمترین قیمت بازار. روی همین عکس کلیک کنید.

پوشک کانفی

تنوع محصولات کانفی چندان بالا نیست و در لیست بهترین پوشک بچه موجود در ایران نیز نمی‌توان نام آن را در ردیف‌های بالا مشاهده کرد. اما استفاده از لبه‌های ضد آب در کنار لایه‌های فوق جاذب از ویژگی‌های منحصربه‌فرد پوشک‌های این برند است. اگر نگاهی به نظرات مصرف‌کنندگان کانفی بیندازیم، می‌توانیم متوجه رضایت آن‌ها شویم. مصرف‌کنندگان معتقدند که استفاده از این پوشک برای بچه‌های پر جنب‌وجوش بسیار مناسب است. چراکه کمر آن جمع نمی‌شود و با توجه به قدرت جذب بالا، نشتی نیز ندارد. یکی از شکایت‌هایی که مصرف‌کنندگان این پوشک بیان داشته‌اند، معطر بودن آن است. قبلا گفتیم که پوشک‌های معطر ممکن است باعث ایجاد حساسیت در کودک شوند. بنابراین در زمان خرید پوشک کانفی باید مراقب این موضوع باشید.

پوشک کانفی اصلی را در نی نی بازار ببینید.

پوشک کانفی اصلی را با کلیک روی عکس در نی نی بازار ببینید.

پوشک ببم

پوشک ببم محصولی از شرکت سهامی حیات کیمیا است که زیر نظر شرکت پارس حیات فعالیت خود را آغاز کرده است. تولید این برند از سال 1390 آغازشده و اکنون به کشورهای دیگر دنیا نیز صادر می‌شود. باوجوداینکه پوشک ببم از پوشک‌های شناخته‌شده در ایران نیست اما کیفیت قابل‌قبول آن باعث رضایت مصرف‌کنندگان شده است. مصرف‌کنندگان پوشک ببم از سبکی، جذب بالا، انعطاف‌پذیری مناسب و قیمت مناسب آن بسیار راضی هستند.

انواع پوشک ببم جهت خرید در نی نی بازار موجود است.

انواع پوشک ببم جهت خرید در نی نی بازار موجود است.

پوشک مرسی

مرسی یک برند ایرانی است که از سال 1389 کار خود را شروع کرد. باوجود سابقه کم این برند نسبت به دیگر برندهای حاضر در ایران، کیفیت آن کاملا قابل‌قبول است. به همین دلیل هم هست که نام آن در لیست بهترین پوشک بچه ایرانی به چشم می‌خورد. قدرت جذب این پوشک کمی ضعیف است و به همین دلیل ممکن است برای بچه‌های پرجنب‌وجوش مناسب نباشد. به‌علاوه گزارش‌هایی که درباره حساسیت‌های پوستی به پوشک مرسی ارائه‌شده، بیشتر از سایر برندها است. البته در محصولات جدیدتر مرسی این مشکلات تا حد زیادی حل شده‌اند.

مرسی از پوشک‌های به‌صرفه بازار است و به همین دلیل خریداران زیادی دارد. مصرف‌کنندگان این پوشک از کیفیت مناسب و قیمت آن راضی هستند و خرید آن را به دیگران توصیه می‌کنند. در نظرات مصرف‌کنندگان به نرمی و قدرت جذب مناسب این پوشک توصیه شده است. همچنین خریداران محصولات جدید مرسی گزارشی از خشکی پوست کودک یا حساسیت پوستی ارائه نکرده‌اند. اما در محصولات قدیمی‌تر می‌توان این شکایت‌ها را دید.

پوشک مرسی درجه یک را از نی نی بازار تهیه کنید.

پوشک مرسی درجه یک را با کلیک کردن روی عکس از نی نی بازار تهیه کنید.

پوشک مای بیبی

مای بیبی یکی از اولین برندهای تولیدکننده پوشک ایرانی است. همین موضوع باعث محبوبیت این برند شده است. تاجایی‌که بیشتر افراد به‌جای نام پوشک از نام مای بیبی استفاده می‌کنند. می‌توان گفت که مای بیبی همواره بهترین پوشک بچه ایرانی را به بازار عرضه کرده است و بیشتر مصرف‌کنندگان نیز از آن راضی هستند. این پوشک دارای تنوع بسیار بالا و قیمت مناسب‌تری نسبت به پوشک‌های خارجی است. بنابراین بیشتر خانواده‌های ایرانی خرید این پوشک را به نمونه‌های خارجی ترجیح می‌دهند.

اگر به نظرات مصرف‌کنندگان این پوشک نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که نظرهای ضدونقیض درباره آن زیاد است. پوشک‌های مای بیبی معمولا ماده ضد حساسیت ندارند و همین موضوع ممکن است کمی پدر و مادرها را نگران کند. اما اگر این پوشک با پوست کودک شما سازگار باشد، مشکلی برای او ایجاد نخواهد کرد. البته در محصولات جدید این مشکل برطرف شده است. اما انتظار می‌رود که مای بیبی تمرکز بیشتری بر روی افزایش کیفیت محصولات خود داشته باشد.

در میان نظرات مصرف‌کنندگان تعداد کسانی که از مصرف محصولات این برند رضایت دارند بسیار بیشتر است. نارضایتی‌ها نیز معمولا به دلیل ناسازگاری پوشک با پوست کودک است. البته گزارش‌هایی درباره نشتی پوشک و عدم استحکام چسب‌های آن وجود دارد. این گزارش‌ها معمولا مربوط به پوشک مای بیبی با بسته‌بندی نارنجی است و بیشتر مصرف‌کنندگان از مای بیبی‌های آبی‌رنگ ابراز رضایت کرده‌اند.

مای بی بی، بهترین پوشک موجود در ایران را از نی نی بازار خرید کنید.

مای بی بی، بهترین پوشک موجود در ایران را از نی نی بازار خرید کنید. کافی است روی عکس پوشک بچه مای بیبی کلیک کنید.

پوشک بارلی

این پوشک محصولی از شرکت ماریناسان است که از سال 87 کار خود را آغاز کرد. این شرکت همان شرکتی است که پوشک‌های برند مرسی را تولید می‌کند. پوشک بارلی طی فرایندی تمام اتوماتیک و کاملا بهداشتی تولید و بسته‌بندی می‌شود و بنابراین می‌تواند به‌خوبی از سلامت کودک محافظت کند. کیفیت مناسب این محصول باعث جلب رضایت مشتریان شده است اما قیمت بالای آن کمی ناراحت‌کننده است. بنابراین نمی‌توان گفت که بارلی بهترین پوشک موجود در ایران است اما خریداران معمولا از خرید آن پشیمان نخواهند بود.

مصرف‌کنندگان برند بارلی معتقدند که کیفیت محصولات بارلی به نسبت قیمت آن چندان مناسب نیست و خرید مای بیبی و مرسی را مناسب‌تر می‌دانند. اما درباره قدرت جذب این پوشک‌ها و مراقبت از پوست کودک نظرات مثبت زیادی وجود دارد. همچنین خریداران معتقدند که اندازه‌های بارلی نسبت به دیگر پوشک‌ها بزرگ‌تر است و به همین دلیل می‌توان سایزهای مختلف آن را برای کودکان بزرگ‌تر استفاده کرد. به‌علاوه این اندازه بزرگ خیال والدین را از بابت تمیزی کودک و عدم نشتی راحت می‌کند.

خرید انواع پوشک بارلی از نی نی بازار با بهترین قیمت بازار.

انواع پوشک بارلی در نی نی بازار موجود است، بشتابید!

سخن پایانی

رابطه مستقیمی که پوشک با سلامت کودک دارد، حساسیت‌ها درباره خرید آن را بالا برده است. به‌علاوه خانواده‌ها باید مبلغ زیادی را صرف خرید پوشک بچه کنند و به همین دلیل دوست دارند که بهترین پوشک را با بهترین جنس و کیفیت برای او خریداری کنند. در این مطلب تلاش کردیم که مهم‌ترین ویژگی‌های یک پوشک خوب و نکاتی که باید در زمان خرید در نظر داشته باشید را معرفی کنیم. همچنین در ارتباط با بهترین برندهای تولیدکننده انواع پوشک بچه و مزیت‌ها و معایب هریک از آن‌ها صحبت کردیم. نکته مهم این است که در خرید پوشک نباید صرفا به برند توجه کنید. به‌محض اینکه پوشکی باکیفیت و سازگار با پوست کودک خود یافتید، امتحان دیگر برندها را فراموش کنید. اکنون تصمیم با شما است که کدام برند را انتخاب کرده و آن را برای کودک خود به کار گیرید.

دقت کنید که پوشک‌های نی نی بازار درحال‌حاضر با تخفیف ویژه عرضه می‌گردند؛ این تخفیف را از دست ندهید!